Marketing i reklama
Nazwa inwestycji i znak graficzny, to bez wątpienia najważniejsze elementy w komunikacji marketingowej dewelopera, ale w obu przypadkach propozycje, które przedstawiamy, muszą spełniać oczekiwania dewelopera, ale przede wszystkim być rozpoznawalne i łatwo zapamiętywane przez odbiorców.
Ulotka reklamowa może mieć różną formę, kształt i wielkość. W zależności od potrzeb (rodzaju inwestycji, sposobu dystrybucji itp.). Ulotki mogą być drukowane na papierze różnej grubości, z różnymi dodatkami uszlachetniającymi.
Ważny jest rodzaj wydawnictwa, w którym zamieszczamy reklamę, ale zdecydowanie najważniejsza jest szata graficzna.
Na zlecenie dewelopera przygotowujemy api, czyli albumy prezentacji inwestycji, które są idealną formą przedstawienia inwestycji, wizytówki, gadżety reklamowe w postaci długopisów, notesów, linijek etc.
Odpowiednie wykorzstanie i wyeksponowanie powierzchni wielkoformatowych to bardzo ważny element identyfikacji wizualnej firmy.
Nasi informatycy, na życzenie Klienta, mogą przygotować profesjonalną stronę www dla danej inwestycji.
Reklama w internecie jest obecnie jedną z najskuteczniejszych form dotarcia do Klienta. Korzystając z odpowiednio przygotowanej kampanii reklamowej w Google AdWords możemy dotrzeć do bardzo dużej liczby potencjalnych Klientów.
Mailing to wiadomość reklamowa wysyłana za pośrednictwem poczty elektronicznej do wszystkich Klientów Emmerson Realty S.A. dzięki takiej formie reklamy prawie 30 000 osób zainteresowanych rynkiem nieruchomości ma szanse dowiedzieć się o danej inwestycji.
Zajmujemy się umieszczaniem, wyposażeniem oraz oprawą zewnętrzną biur sprzedaży na terenie inwestycji. Zorganizujemy podłączenie linii telefonicznej oraz łącza internetowego. Zapewnimy wykwalifikowany i doświadczony personel.
Zanim dana inwestycja zostanie ukończona, Klient powinien mieć możliwość zobaczenia, jak będzie wyglądało jego przyszłe mieszkanie oraz budynek, w którym będzie mieszkał.
Makieta inwestycji jest doskonałym elementem wyposażenia każdego biura sprzedaży nieruchomości, gdyż pozwala w łatwy i przejrzysty sposób pokazać Klientowi, jak będzie wyglądać dana inwestycja po ukończeniu budowy.
Targi nieruchomości są świetną okazją do zaprezentowania inwestycji potencjalnym Klientom. Jednakże duże zainteresowanie ze strony Klientów może zapewnić jedynie profesjonalnie przygotowane i atrakcyjnie wyglądające stoisko.
Prezentacja multimedialna jest bardzo dobrym elementem uzupełniającym wizerunek i reklamę inwestycji. Może być rozsyłana do osób zainteresowanych lub rezentowana na targach.
Gotowe zdjęcia dostępne w internetowych bankach zdjęć nie zawsze odpowiadają oczekiwaniom dewelopera lub też mogą zostać wykorzystane w innych kampaniach reklamowych. Dlatego też przygotowanie zdjęć na zamówienie gwarantuje indywidualnych charakter danej inwestycji.
Na życzenie Klienta przygotowujemy kampanie oraz spoty reklamowe do radia i telewizji, a także wywiady z ekspertami na aktualne tematy z rynku nieruchomości.
Dla bardziej wymagających Klientów jesteśmy w stanie przygotować mniej konwencjonalne i bardziej wyszukane formy promocji, takie jak aukcje, turnieje sportowe, koncerty etc.